مقاله شماره 1 - 

بزرگترین روند بازاریابی در سال 2018 چیست؟ KimWhitler از Forbes از کارشناسان صنعت برای بینش خود پرسیدند.

در انتهای هر سال، از مدیران اجرایی، سازمان های توزیع کننده، نویسندگان، استخدام های اجرایی و دیگر متخصصان صنایع مختلف و پیشینه ها می خواهم تا در مورد آنچه برای بازاریابان در سال آینده داغ خواهد شد، توجه کند. پیش بینی های امسال از سایبرنس امنیت به AI به رسانه های اجتماعی تا تاثیر در اتاق هیئت مدیره ناامید نشوید.

سال 2018 سال هوش مصنوعی خواهد بود: هوش واقعی، نه هوش مصنوعی (هنوز). مایک مارسلین، مدیر بازاریابی، @ JuniperNetworks

بررسی Salesforce گزارش داد که استفاده هوش مصنوعی در میان بازاریابان در دو سال آینده بیش از 50 درصد رشد خواهد کرد. در حالی که AI وعده بازاریابی را می دهد، من فکر می کنم چند سالی است که از AI تاثیر مؤثری بر نتایج بازاریابی دارد. در سال 2018، اطلاعات واقعی - که توسط تجزیه و تحلیل و اتوماسیون فعال شده است - جایگاه حدس و گمان را می دهد و اجازه می دهد تا بازاریابان بیشتر هدفمند و سریع به سمت جلو حرکت کنند، زیرا تاکتیک هایی را که سوزن را حرکت می دهند شناسایی می کند.

CMOs به مرکز فعالیت های بازاریابی تاثیرگذار بر شرکت تبدیل خواهند شد. جاش استیمل، مؤسس،mwiglobal

57٪ از CMOs در نقش کمتر از 3 سال بوده است. این کمترین مرخصی زمانی در کل C-suite است. هنگامی که فوربس گزارش خود را منتشر کرد، %50 مهم ترین CMOs در جهان 2017، تجزیه و تحلیل سریع نشان داد که این CMOs دارای دوره های متوسط 61٪ طولانی تر از همتایان خود بودند. برای این و دیگر دلایل، من پیش بینی می کنم که سازمان های غیر دولتی در سال 2018 موضع بسیار بیشتری را در نظر بگیرند، در مارک های شخصی خود سرمایه گذاری کنند و مارک های شخصی خود را برای ترویج شرکت هایشان به کار گیرند.

CMOs در نهایت جای خود را در اتاق هیئت مدیره کسب می کنند. گرگ ولش، شریک،SpencerStuart

همانطور که مصرف کنندگان توانایی بیشتری برای تاثیر گذار بر روی نام تجاری دارند، هیئت مدیره شرکت نیاز به اضافه کردن CMOs را به رتبه خود می داند. هیئت های فردا به همراه نسل بعدی متخصصین بازاریابی بازاریابی Omnichannel با تکنولوژی دیجیتالی به منظور کمک به شکل گیری یک مسیر استراتژیک سازمان می پردازند. تعدادی از CMOs فعال در هیئت مدیره تا به حال حداقل است، اما این در حال تغییر است - و این یک فروم کامل برای بازاریابان برای اثبات ارزش خود خواهد بود .

تبلیغات بازاریابی سنتی پس از فروش به بازاریابی مدولار منتهی خواهد شد. اسکات لوین، استراتژی بازاریابی SVP، KERN، یک سازمانOnnicom

به جای ایجاد کمپین ها تقریبا یکسان، بازاریابان به چارچوب "زندگی" مرکزی برای مدرن سازی، جایگزین تم ها، پیشنهادات و پیام ها در چارچوب حرکت خواهند کرد. به عنوان تکنولوژی بازاریابی، منحنی اقتباس را در بر می گیرد، توسعه مدرن بازاریابی ادامه خواهد یافت و سازمان ها را قادر می سازد تا برنامه های ارتباطی یا دستورالعمل های وسیع آگاهی را با تمایعات مدولار جایگزین، پیشنهادات، پیام ها و جدیدی از جمله AI ، AR & VR..

از طریق اینترنت چیزها، CMOs تاثیر بیشتری نسبت به موفقیت های محصول و رضایت مشتری با نام تجاری خواهد داشت. دون نیومن، CMO، @ IBMWatson

اینترنت چیزهایی را به CMOs بیشتر تاثیر در موفقیت محصول و رضایت مشتری نام تجاری. برای اولین بار در 100 سال تولید محصول، بازاریابان دسترسی مستقیم به مشتریان و نحوه استفاده از محصولات متصل را به دست خواهند آورد. تیم ها این رویکردها را نه تنها به قیمت، بسته بندی، موقعیت و ساخت محصولات بر اساس ترجیحات خود اعمال خواهند کرد، بلکه به ارائه راه حل های اضافی و خدمات ارائه شده از طریق اتصال می افزایند که به تجربه خود می رسند.

کارکنان تاثیرگذار جدید خواهند بود. مارگارت مولوی، CMO جهانی،SiegelGale

در عصر زمانی که مردم شما برند شما هستند، رهبران بازاریابی سرانجام متوجه خواهند شد که یک نیروی مشغول به کار مهم است. تحقیقات ما نشان می دهد که شرکت هایی که در استفاده از مزایای کار در محیط کار خود از اعتماد کارکنان، حمایت، نوآوری و حفظ بیشتر سرمایه گذاری می کنند، سرمایه گذاری می کنند. کارهای ساده به طور واضح ارتباط برقرار می کنند و مشخص می کنند که چگونه نقش کارکنان روابط مشتری را تحت تأثیر قرار می دهد تا نتایج کسب و کار را هدایت کند. در تلاش خود برای ساخت قهرمانان نام تجاری در هر سطح، رهبران باهوش، ارتباطات درونی داخلی را تقویت خواهند کرد، در حالی که شفافیت اساسی است.

در نهایت سال 2018، سالی است که کمیته های نظارتی سازمان ممکن است پتانسیل رسانه های اجتماعی را به حداکثر برسانند. تیم کالینز، سرپرست، مشاوران گریسیال

علیرغم اینکه بسیاری از CMOs منجر به تحول دیجیتال شرکت شده اند، CMOs و C-Suite به طور کلی، از لحاظ تاریخی، پذیرفته شده است. اما این در حال تغییر است 66 درصد از آنها می گویند از رسانه های اجتماعی برای راندن کسب و کار و ایجاد نام تجاری دیجیتال خود استفاده می کنند. 40٪ از کسانی که قبلا از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند حرفه ای انتظار دارند که در سال 2018 بیشتر از آن استفاده کنند و 62٪ از کسانی که مایل نیستند استفاده کنند.

سالگرد میلادی: Millennials: 2018 خواهد بود سال Gen Z برای بازاریابان. سارا اسپویوی، CMO،Bazaarvoice

مصرف کنندگان ژنرال Z در حال سقوط هستند و 44 میلیارد دلار برای خرید قدرت به دست می آورند. در سال 2018، بازاریابان باید به بازاریابهای بازاریابی خود در هزاره ها دست یابند تا مخاطبان جوانتری را به دست آورند. نسل Z ارزش گرا، همه جانبه و اجتماعی آگاه است. به جای بازاریابی به مصرف کنندگان "همه چیز در مورد من"، شرکت ها باید با ذهنیت "همه چیز در مورد ما" ژن Z سازگار شوند و این کار را در شیوه های کسب و کار خود و پیام های تبلیغاتی برای کسب توجه و وفاداری خود منعکس کنند.

بازاریابان بر انتقال از متخصصین بازاری به متخصصان عمومی که می توانند منجر شوند، متمرکز شوند. کارن فلیت، کارگردان، کورن فری

فن آوری دیجیتال، از جمله افزایش AI و تمرکز بر داده ها، محتوا، اجتماعی و تلفن همراه، نیاز به متخصصان کاربردی در سطح بازاریابی را در بازاریابی افزایش داده است. این کمبود استعداد را با تجربه / توانایی گسترده برای رهبران در عملکرد ایجاد کرده است. در سال 2018، CMOs به تیم های خود بیشتر توجه خواهند کرد تا ارزیابی استعدادهای بالقوه رهبری را برای پیشبرد برنامه های توسعه و پیگیری انجام دهند و خط لوله رهبری جامد را ایجاد کنند.

داده های ارتباطی بینش گسترده ای را ارائه می دهند. ویگرام هدر، موسس و مدیر عامل شرکت، @ gebencomm

در حالی که برند ها در نهایت در مورد استفاده از داده های کسب و کار برای شکل دادن به استراتژی های ارتباطی بهتر عمل می کنند، این مع تا کنون یک فرصت از دست رفته است. در حال حاضر بخش های ارتباطات در مورد داده ها و تجزیه و تحلیل جسورانه هستند، ما شاهد استراتژی، عملیات، تحقیق و توسعه و ادارات دیگر در خارج از ارتباطات بازاریابی شروع به استفاده از داده های ارتباطی برای مدیریت تصمیمات کسب و کار.

بهترین فروشندگان متوجه خواهند شد که نام تجاری» مرده است و همه چیز در مورد فعال سازی جامعه و ایجاد رابطه است. دیوید مینیفی، CXO و معاون اجرایی شرکت Centene Corporation

به عنوان CMO، من می خواستم از تبلیغات (مانند وکلای آسیب شخصی) به ساختمان برند (مانند هارلی دیویدسون) افزایش یابد. با این حال، به عنوان یک CXO، دیدگاه من تغییر کرده است. من می خواهم انجام معاملات (مانند نگاه کردن به نمرات ورزش های رومه)، آنها را به تعهدات تبدیل (مانند خواندن ورزش Illustrated) و سپس آنها را به روابط (مانند طرفداران کاردینا در سنت لوئیس). تولید کنندگان که بر روی نام تجاری و نه روابط متمرکز هستند . مراقب باشید!

فروشندگان MarTech به شدت با توجه به قابلیت های امنیتی رقابت خواهند کرد. هالی راوللو، CMO و SVP، @ RSAsecurity

بازاریابی در خط مقدم خطرات در هنگام حملات سایبری است. به همین دلیل است که بزرگترین نرم افزار بازاریابی استفاده می کند - وب سایت - هدف اصلی است. 75٪ از رهبران فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار گرفته اند که آسیب پذیری های زیرساخت بازاریابی منجر به نقص می شود. مقررات عمیق تر مانند GDPR، سازمانهایی هستند که بر روی درب ورودی دیجیتال قرار دارند که اطلاعات شخصی وارد و جریان دارد. شرکت های Clever MarTech این فرصت را برای تمایز استفاده خواهند کرد.

 

 

شرکت ها مسائل اجتماعی و زیست محیطی را بیان می کنند. آلیشیا تیلمن، CMO،SAP

در سال 2017، بازاریابان باید از خودشان بپرسند: آیا برند ما باید صدای مسائل اقتصادی، اجتماعی و محیطی داشته باشد؟» در حالی که عقل متعارف سکوت را بیان می کند، مارک هایی را که با درجات مختلفی از موفقیت در مکالمات گنجانده می شوند، می بینیم. مصرف کنندگان امروز و نیروی کار به کارفرمایی که مقادیر آن با خودشان هماهنگ شده است، ترجیح می دهند که مارک های پیشرو را برای یافتن این صدا و هدف الهام بخشند. در سال 2018، شرکت ها بر اهداف خود تأکید می کنند؛ کسانی که به طور صحیح این کار را انجام می دهند پاداش خواهند گرفت.

VR به واقعیت جدید ما تبدیل خواهد شد. مایک لامب، رئیس جمهور،mediamath

امروز، ما از دسکتاپ خود به گوشی هوشمند خود می رویم، اما در آینده، ما محیط محاسباتی محیط را ساکن خواهیم کرد. این که آیا آن AR، VR یا عینک های هوشمند است، ما با جهان محاسبه شده ما احاطه شده، فیزیکی و متافیزیکی خواهد بود. مارک ها باید در این زمینه با مشتریان خود مکالمات داشته باشند. تکنولوژی مانند VR ممکن است به نظر آیند در سال 2017، اما این فقط یک رسانه دیگر خواهد بود که به عنوان وسیله ای برای پیام های تبلیغاتی خدمت خواهد کرد.

هوش مصنوعی از حرف زدن به یک واقعیت حرکت می کند. آرنو پاتاباریامان، CMO،InMobi

در سال 2018، CMOs های بیشتری را می بینیم که می توانند هوش مصنوعی (AI) را فراتر از اتوماسیون و بهینه سازی استفاده کنند. بازاریابان در مقیاس وسیعتر توجه بیشتری به تعاملات تبلیغاتی مصرف کنندگان آغاز می کنند. AI می تواند تصاویری را که کاربر می بیند تعیین کند و آنها را به طور مثبت پاسخ دهند و آنهایی که به سادگی نادیده گرفته می شوند. با پیشرفت در یادگیری عمیق، AI توانایی کمک به بازاریابان را دارد که نه تنها اطلاعات متنی، بلکه تصاویر را نیز درک کند.

2018 شروع به پایان دادن به جامعه تلفن معتاد امروز را نشان می دهد، زیرا فناوری شروع به حرکت از صفحه نمایش هایی که ما با آن حمل می کنیم. آرون شاپیرو، مدیر عامل و موسس،hugeinc

محصول جدید فناوری هوشمند (Alexa، Series 3 Apple Watch) سردردی جدی برای بازاریابان خواهد بود زیرا آنها باید اساسا دوباره تصور کنند که چگونه با مشتریان ارتباط برقرار می کنند که کمتر بر روی تلفن همراه و بیشتر در صداهای و صدای مورد استفاده قرار می گیرند.

این مقاله توسط Kimberly A. Whitler از Forbes نوشته شده است و به طور قانونی از طریق شبکه ناشر NewsCred مجاز است. لطفا تمام سوالات صدور مجوز را به legal@newscred.com هدایت کنید.

ترجمه : قباد چگینی

https://business.twitter.com/en/blog/2018-marketing-predictions-from-C-Suite.html



مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها