The 5 Biggest Marketing Trends For 2019

5 روند عظیم بازاریابی در سال 2019

 


این مقاله درباره روند، پیش بینی ها و فرصت های جدید در سال 2019 است. "هیچ چیز تا کنون واقعی نمی شود تا تجربه شود." -جن کیتس می گوید چه کسی تا به حال فکر کرده بود که کلمات جان کیتس، شاعر انگلیسی، تقریبا 200 سال پس از نوشته شدن، به ویژه برای کسب و کارها استفاده شود . در واقع، یک مطالعه مشاوره فورستر که توسط اداب در ماه آوریل انجام شده است، دریافت که 80 درصد از تصمیم گیرندگان تجاری تصریح کرده اند که بهبود تجربه شرکت ها در میان اولویتهای مهم خود در سال آینده است. بنابراین وفاداری مشتری 81٪ افزایش یافت . کارشناسان به سایت CMO در این سناریوی جدید تجربه مشتری، ترکیب داده ها و خلاقیت را در کنار هم قرار دادند. آنها همچنین به تمرکز بیشتر در سال 2019 در مورد شخصی سازی، تجربیات فراگیر موبایل، و در B2B، یک رویکرد در سراسر جهان به حساب های راهبردی اشاره کردند.. انتظار می رود تاکید مداوم بر ایجاد دیدگاه آرزو در مشتری، در میان صنایع و به لحاظ اخلاقی برای کسب اعتماد باشد و در تلاش های خود برای خدمت به مشتریان ، سازمان ها بیشتر قصد ایجاد یک زیرساخت داخلی دارند که آنها را قادر می سازد که در همان سرعت به عنوان مشتریان خود حرکت کنند.


بیایید نگاه دقیقتری بیدازیم

1-خلاقیت مبتنی بر داده ها یک تفاوت استراتژیک در تجربه مشتری خواهد بود طبق گفته Stacy Martinet، VP استراتژی بازاریابی و ارتباطات در ادوبی، داده ها در راستای دستیابی به تجربه مشتری مهم هستند، اما CX عالی ترکیبی از خلاقیت و هوش است CMO.com متعلق به Adobe گفت: "یک رویکرد مبتنی بر داده ها برای خلاقیت به بازاریابان کمک می کند تا کارآمدتر، محتوای سریع تر را ایجاد کنند و محتوای آن را به مشتری مناسب، در کانال های درست ، در زمان مناسب ارسال کنند." "یکی از مؤلفان مشترک بین شرکت های نوآورانه امروز، دیدگاه یکپارچه از مشتری است و اطلاعات را از منابع مختلف جمع آوری می کند. این یک ترکیب خلاقیت و هوش است تا بتواند ایستادگی کند. مارتینت افزود، سازمان های پیشرو در حال فکر کردن درباره نحوه ادغام داده ها و خلاقیت هستند. مارتینت افزود: "این راز نیست که همکاری، به طور کلی، در نوآوری قرار دارد." "تیم های خلاق باید بیشتر با تیم های داده و تجزیه و تحلیل خود کار کنند تا رفتارهای مداوم مصرف کنندگان هر دو آنلاین و خاموش را درک کنند." جیسون هلر، شریک و سرپرست جهانی، عملیات بازاریابی دیجیتال در McKinsey، موافقت کرد و گفت، در چند سال گذشته  بعضی از بازاریابان با تمرکز بر روی بهترین شیوه هایی که موجب هدایت روند تبدیل کوتاه مدت شده اند، به کار خود ادامه دادند، زیرا آنها اقداماتی را که باعث درگیر شدن در دراز مدت و ایجاد ارزش بیشتر برند می شوند، فدا می کنند. او گفت که این امر در سال 2019 تغییر خواهد کرد، زیرا شرکت های بیشتری به مشتریان یک اولویت می دهند. هلر به CMO.com گفت: "ما در سال جاری یک تحقیق در مورد ادغام داده ها و خلاقیت برای رشد رشد اقتصادی انجام دادیم." "و یکی از چیزهایی که از این مطالعه بیرون آمد این بود که شرکت هایی که داده ها و خلاقیت را در عملکردهای روزمره خود ادغام می کنند، دو برابر رشد شرکت هایی که این توانایی ها دارند، اما آنها را به طور جداگانه اداره می کنند." تحقیق McKinsey نیز دریافت که بسیاری از شرکت هایی که به دنبال ادغام دو رشته هستند شکار برای استخدام "استعداد کل ذهن"، که هر دو سمت چپ و راست مغز است. به عبارت دیگر، 2019 ممکن است به خوبی سال خلاق هدایت داده باشد. گروه ادبی مارتین اظهار داشت که اگر شرکت های بیشتری شروع به ارائه آموزش داده ها / تحلیل های بیشتر در سراسر سازمان در سال 2019 نکنند، شگفت زده نخواهند شد و همچنین به اطلاعات و اطلاعات مربوط به توانایی های تحلیلگران خلاقانه خود بخصوص پرداخت. او گفت: "دموکراسی داده ها به یک سازمان و تیم های مختلف آن امکان دسترسی سریع و درک اطلاعات را می دهد." "این به تصمیم گیری سریع تر و تیم های موفق و سریع تر تبدیل می شوند .

2-خرده فروشان در تجارت تجربی دو برابر می شوند

تجارت الکترونیک به طور سنتی روی عرضه مصرف کنندگان به پایین ترین قیمت در تلاش برای فروش موجودی سریع است. طرح های بازاریابی به دنبال آن بودند. اما همان طور که اقتصاد تجربه در خطوط صنعت گسترش می یابد، تجارت الکترونیک خرده فروشی، به ویژه، به شیوه ای متفاوت از فروش منتقل شده است.

بر طبق نظر مارتینت، تجارت تجربی در حال افزایش است و نیاز به تغییر در اندیشه در سراسر سازمان دارد. او توضیح داد: "همه چیز این است که تمرکز خود را در مورد تجربیات و ارتباط مداوم با مشتری خود تغییر دهید، نه فقط برای یک معامله واحد."

مارتینت پیش بینی می کند که محتوای جذاب نقش مهمی در استراتژی های بازرگانی خرده فروشی در سال 2019 با تأکید بر پرورش مشتریان دارد، به طوری که زمانی که زمان خرید آن است، ابتدا برند یا فروشگاه شما به ذهن متبادر می شود.

وی گفت: "این وفاداری 101 است: یک معامله یکبار ممکن است نتایجی کوتاه مدت را به ارمغان بیاورد، اما طرفداران واقعی محصولات و مارک های شما هستند که خریداران خریداری می کنند.

 

شرکت های بزرگ تحقیقاتی معتقد هستند که ایجاد تجربه های یکپارچه واقعا بخش بزرگی از هر موفقیت آمیز استراتژی تجارت تجربی در سال 2019 است. "ما تمرکز Continued در تجربیات بدون درز در کانال های مختلف و او گفت که مارک ها همچنان سعی می کنند نقاط اصطکاک را در برابر تعداد روز افزون امتیازات لمس مشتری افزایش دهند که به طور بالقوه منجر به معامله می شود.

ویکرام اضافه کرد: به عنوان سیستم عامل جدیدتر، به خصوص تکنولوژی صدای و همه جانبه مانند واقعیت افزوده، در تصویب مصرف کننده رشد می کند و این تجارب را با تمام بخش های دیگر سفر مشتری هم تبدیل می شود.

در واقع، RBC Capital Markets پیش بینی می کند که الکسا آمازون 10 میلیون دلار درآمد تجارت الکترونیک را تا سال 2020 به ارمغان خواهد آورد. "این موضوع نیست که اگر صدای به عنوان یک مزیت تجاری و بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد، اما زمانی که،" رابرت بلات، مدیر عامل شرکت MomentFeed "و هنگامی که این تغییر اتفاق می افتد، حرکت از جستجوی صوتی به تعامل با صدای خرده فروشان می خواهد به یک مزیت اول تبدیل شود .

هلر مک کینزی، علاوه بر آنلاین، حرکت به سمت تجربی تجربی نیز به صورت آفلاین احساس خواهد شد. مطالعات قبلا نشان می دهد که مصرف کنندگان که هر دو فروشگاه آنلاین و فروشگاه را دارند، دارای ارزش عمر بالای 30٪ نسبت به افرادی هستند که فقط یک کانال را خرید می کنند.

Vikramهمچنین انتظار دارد که تلفن همراه برای تبدیل شدن به یک نقطه اتصال دیجیتال حتی بیشتر برای مصرف کنندگان در حالی که آنها در فروشگاه هستند. امروزه تقریبا 60 درصد از خریداران در حالی که در فروشگاه ها اطلاعات و قیمت محصولات را می بینند، و این تعداد در سال آینده رشد خواهد کرد. او گفت که در حال حاضر این واقعیت افزوده به صدها میلیون کاربر iOS در سراسر جهان در دسترس است، ما احتمالا خرده فروشان و مارک های تجاری را ایجاد می کنیم که تجربیات تلفن همراه بیشتری را در بر می گیرد که اطلاعات در زمان واقعی را در محیط اطراف فروشگاه قرار می دهند.

3-شخصی سازی: بازاریابان مدتهاست درباره شخصی سازی از نظر اخلاقی صحبت می کنند (اتصال محتوا و داده ها)

اما، طبق گفته ویارام، بازاریابی همچنان در سطح بسیار پایینی از شخصی سازی است. با این حال، او گفت که انتظار دارد که استراتژی ها در سال 2019 بالغ تر شوند، زیرا شرکت ها شروع به اتصال داده ها و محتوا به مفهوم یک به یک می کنند.

ویکارام گفت: برای اینکه واقعا ارزش شخصی سازی را باز کنیم، شرکت ها باید ابتدا دیدگاه مشترکی از مشتریان خود ایجاد کنند. هلر مک کینزی موافقت کرد. او گفت: "نمایش تنها مشتری تنها مهمترین دارایی است که یک بازاریاب مدرن می تواند داشته باشد و این اصلی از تلاش های شخصی سازی آنها است." "این همچنین می تواند از قابلیت نسل بعدی بازاریابی بازاریابی نسل بعدی خود نیز برخوردار شود."

هلر افزود، هنوز یک "عرفان" درمورد مشکل ادغام اطلاعات متفرقه در یک سازمان وجود دارد. دیدگاه او این است که ایجاد یک دیدگاه واحد از مشتری چالش مردم است.

این صنعت قطعا پیشرفت هایی را از یک دیدگاه فناوری انجام داده است. ادبیات مارتین به Adobe، SAP و مایکروسافت در ماه سپتامبر اعلام کرد که ابتکار Data Open داده شده است، ترکیب قدرت تکنولوژی های خود را برای کمک به مارک های بهتر اتصال داده های خود را در سازمان های خود و ایجاد یک نمایش واحد.

هلر گفت، یکی دیگر از کلید شخصی سازی ، ساختار داخلی است. او انتظار دارد شرکت ها در سال 2019 بر روی ساخت مدل های اجرایی بازاریابی پر جنب و جوش که در آن تیم های متقاضی می توانند تجربه کنند، با استفاده از داده ها و پشته سازی تکنولوژی برای به دست آوردن ارزش، کار خواهند کرد. البته، حفظ حریم خصوصی، نقش مهمی در استراتژی شخصی سازی سازمان ایفا می کند. مارتینت گفت، قوانین جدیدی مانند قانون حریم خصوصی GDPR + کالیفرنیا که در ژانویه 2020 به اجرا در می آید، به این معنی است که بازاریابان باید در حصول اطمینان از برآورده ساختن داده های اخلاقی و کسب اعتماد مصرف کنندگان متمرکز شوند. وی گفت: "هنگام انتخاب شرکا برای کار کردن، علامت های تجاری باید محصولات و خدمات را جستجو کنند که از داده هایی که به آنها اعتماد دارند محافظت می کند و با توجه به حریم خصوصی طراحی شده اند." "حفظ حریم خصوصی در مورد احترام به مشتریان شما و دادن کنترل آنها بر نحوه استفاده از داده های آنها است. شفاف بودن و کمک به آنها در درک ارزش گزاره " هلر گفت، در سال 2019، بسیاری از سازمان ها آنچه را مک کینزی به عنوان یک "رضایت مدیریت" عنوان می کند، دارد. این شامل داشتن یک دیدگاه اخلاقی درباره نحوه مدیریت اطلاعات مشتریان، محافظت از آن داده ها و ایجاد حاکمیت در اطراف نحوه استفاده از این اطلاعات است. هلر گفت: "من فکر می کنم این یک تعهد مطلق است که ما صرف نظر از این که قوانین وجود دارد یا نه، زیرا در نهایت آنها وجود خواهند داشت."انجام خواهیم داد . "بنابراین شروع به کار که راه امروز است ، تنها مسیر شما را برای موفقیت بیشتر در آینده تعیین می کند."

4- بازاریابی مبتنی بر حسابداری در B2B برای به دست آوردن امتیازات جدید

امروزه، بازاریابی مبتنی بر حسابداری  ABM در مراحل اولیه خود قرار دارد، ویکرم دون و برادستریت گفت که شرکت های فن آوری در استفاده از این استراتژی از سایر صنایع جلوتر هستند. او گفت: "بسیاری از شرکت ها می دانند که این مهم است، اما آنها مهارت ها و منابع مناسب در خانه ندارند." گفته می شود که انتظار می رود تمرکز و استراتژی بسیار بیشتری در مورد ABM در سال 2019 داشته باشد.

به گفته مری گیلبرت، SVP از خدمات استراتژی و حساب در R2i، سازمان ها برای موفقیت باید هماهنگی بین بازاریابی و فروش را سخت تر کنند. او گفت: "این رابطه اجازه می دهد تا" ارکستراسیون بهتر در اطراف فعالیت ها در حساب های هدفمند  به گفته  

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها